assalamualaikum ^_^ , tenkiu lah lawat blog sye .. alang2 dh melawat tuhh folow lah erk ! hehe

Tuesday 20 December 2011

cart00n CARS ^_^

baru jep tdy aku tng0k citer nieh ..
hahaha .. dha lame aku xtng0k ..
biler citer lame yg kiter xtng0k ni ..bile tng0k best pulak ..
hehe ..-,- ..
korang ingt lagi kan watak2 dlm citer nieh ..??
yg kete wane merah nieh ..
name dye LIGHTING McQUEEN .
mmg aku suke kt dye bille dye race kete ..
dye brsngguh sngguh untuk dpt ape yg dye nk ..
dlm citer ni , dye nk dpt kan PIALA ape ntah ..
aku p0n dh llupe ..
padahal baru je tng0k tdy .. hahaha ..


wah .. sudah pukul 1 pagi lha .. 
aku maseh agy tecegat depan komputer nih..
hahahahahaha :D
bese arr .. mase cm nieh lha internet nk laju p0wn ..
kal0 x .. korunk taw lha kan ? 
lembab gille semacam .
okayy , aku nk maen game nieh .. assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment